Retouren & Klachten

Klantenservice

Retouren

U heeft het recht om uw bestelling binnen 14 dagen na aankoop te retourneren of een melding te maken dat u (een deel van) de bestelling wil retourneren. De producten dienen in ongebruikte en onbeschadigde staat retour te worden gezonden. Wanneer u producten retour wenst te zenden komen de verzendkosten voor eigen rekening. 

Wanneer u een bestelling ongefrankeerd retour stuurt zijn wij genoodzaakt extra kosten in rekening te brengen. De retourzendingen zijn voor risico van de koper. Maatwerk producten die speciaal voor u gemaakt zijn kunnen niet retour, gewijzigd of geannuleerd worden. PVC vloeren die voorzien zijn van een batch nr. kunnen ook niet retour omdat deze niet meer gecombineerd kunnen worden met andere batch nr’s. Hierdoor kunnen dergelijke producten dus niet worden wederverkocht en vervalt dus het retourrecht. U kunt standaard voorraad producten retour sturen naar:

  • LaminaatenPVConline.nl
  • t.a.v. retouren afdeling
  • Kennemerlaan 125
  • 1972 EK in Ijmuiden. 

 

Wij sturen u binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging per e-mail wanneer wij het retourformulier hebben ontvangen, binnen 14 dagen na ontvangst van de retourgoederen storten wij het complete aankoopbedrag terug. Zonder retourformulier worden retourzendingen niet in behandeling genomen. 

Voordat u een bestelling retour stuurt dient u altijd eerst het
retourformulier te mailen naar: info@laminaatenpvconline.local. Download hier het retourformulier

Klachten

Wij willen dat u tevreden en blij bent met uw bestelling en dat u ons zult aanbevelen bij derden, om die reden hechten wij enorm veel waarde aan een hoge kwaliteit en service gerichtheid.
Daarom doen wij er alles aan om uw klacht zo snel mogelijk en naar volle tevredenheid af te
handelen. Wij zien uw klacht als een leerpunt waardoor wij onze dienstverlening en/of
assortiment kunnen verbeteren.

Wanneer u dus niet tevreden bent over de bestelmethode, verzending, montage of de manier
waarop wij u te woord hebben gestaan dan zien we uw klacht graag tegemoet. U kunt uw klacht
telefonisch doorgeven via onze klantenservice of door een e-mail te sturen naar: info@laminaatenpvconline.local.

Wij brengen u binnen 3 werkdagen per e-mail op de hoogte wanneer wij de klacht hebben
ontvangen, u ontvangt uiterlijk 14 dagen later een antwoord. Gelieve dus altijd een e-mail adres
en/of telefoon nummer te vermelden bij uw klacht.

Omhoog